Contact

> Vragen per e-mail
> Vragen per telefoon
> Klachten
> Postadres
> Klantenservice
> Contactformulier
 

Vragen per e-mail


 U kunt onze klantenservice mailen naar het volgende e-mail adres: [email protected] of u kunt ons contactformulier gebruiken.
 

Vragen per telefoon


U kunt onze telefonische klantenservice bereiken op telefoonnummer +31 (0)85-3032747. 

Social Media


De MHS Ruitersport is ook te vinden op social media. Neem gerust een kijkje op onze Facebook pagina of volg ons op Twitter en Pinterest!

FacebookYoutubeTwitterPinterestPinterest

Postadres


MHS Ruitersport
Primulalaan 2a2
6851 TD Huissen NL

K.v.K. Gelderland nr. 55838901
BTW nr. NL165187244.B01

Let op ! MHS Ruitersport is enkel een webshop en heeft geen showroom die u kunt bezoeken.

Voor het retour sturen van producten verwijzen wij u naar onze retourprocedure. Klik hier voor meer informatie.
 

Klachten


Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  1. Neem eerst contact met op onze klantenservice (zie voor onze contactgegevens hierboven). De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. klantenservice. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kunt u uw klacht voorleggen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via hun website.
  4. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Daarnaast kunt u bij een klacht / geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform.
     

Openingstijden klantenservice


Onze telefonische klantenservice is op werkdagen geopend van 09:00 t/m 17:00 uur.
 

Contactformulier


Wij proberen uw e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
 

Klik hier voor ons beveiligde contactformulier.