FAQ

5 Betaling

Het is bij MHS Ruitersport mogelijk om op diverse manieren te betalen: 

iDEAL
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Creditcard
Bij MHS zijn creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders meer dan welkom.Alle betalingen gaan via een SSL-beveiligde server. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we je bestelling die dag nog.

Bankoverschrijving
Wanneer je kiest voor bankoverboeking ontvang je een e-mail van Multisafepay met daarin de bankgegevens die je nodig hebt, Let op: betaal je rekening niet rechtstreeks op de bankrekening van MHS Ruitersport. Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling hebben ontvangen. 

Paypal
Handig online betalen met je e-mailadres. 

Klarna / Betaal na ontvangst
Beide betaalmethodes werken volgens het achteraf betalen principe. 

U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Deze is beveiligd door uw eigen bank.

Eerst kijken dan kopen?

Met Betaal na Ontvangst en Klarna als betaalmethode betaal je de order na ontvangst. Je ontvangt per mail een digitale factuur zodat je achteraf de betaling kunt voltooien.

Let op! Wanneer je kiest voor Betaal na Ontvangst of Klarna kan er een beperking gelden voor het maximale order bedrag. Wanneer je kiest voor Betaal na ontvangst, dan worden er voor deze betaalmethode door MHS Ruitersport geen kosten in rekening gebracht.

Wanneer je kiest voor Betaal na Ontvangst wordt er door Multisafepay eerst getoetst of je hiervoor in aanmerking komt. Bij Klarna vindt deze toetsing plaats bij Klarna zelf. Deze partijen hanteren een zeer strikt privacy beleid zoals omschreven in hun privacy statement. MHS Ruitersport en haar medewerkers hebben geen zicht en invloed op de keuze om uw betaling af te wijzen. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geaccepteerd worden, dan kan je er natuurlijk wel altijd voor kiezen om je bestelling via een andere betaal methode alsnog te voltooien. 

De vermelde prijzen op de web site zijn in euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.  MHS Ruitersport is niet verantwoordelijk voor typfouten en modelwijzigingen op de site.  Aan onrechtmatige prijs informatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend.  Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid van het product. Wanneer een product niet meer leverbaar is wordt je per mail op de hoogte gebracht. We zoeken eventueel een goede vervanging voor je uit.

Ik ben zelfstandig ondernemer/ik heb een bedrijf. Kan ik bij MHS Ruitersport BTW verlegd afrekenen?

Ja, dat kan zeker. Hiervoor dient u eerst een account bij ons aan te maken. Voor het aanmaken van een account vult u uw NAW gegevens in en tevens uw BTW nummer. (Deze wordt gecontroleerd) Na goedkeuring kunt u gewoon bij ons op de web site bestellen zoals ieder ander, echter wordt er bij het afrekenen in uw winkelmandje, geen BTW berekend.

9 Bestelling

Online bestellen kan door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "In winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven! Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de web site, je winkelmandje staat altijd rechts boven in.

Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken. 

Wanneer je bestelling eenmaal is verwerkt, is het voor ons technisch gezien niet meer mogelijk om hier nog aanpassingen in te brengen. We raden je dan aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] 0f 085 3032747. Hou je ordernummer bij de hand.

Wanneer je bestelling nog niet verwerkt is dan kunnen we deze nog voor je annuleren. Het bedrag wordt dan terug op je rekening gestort zodat jij de bestelling opnieuw plaatsen.

Wanneer je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is, dan is het mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice ([email protected]). Telefonisch bereikbaar op 085-3032747. Hou daarvoor wel je ordernummer bij de hand.

Zodra je bestelling volledig is verwerkt kunnen wij helaas geen aanpassingen meer doorvoeren. 

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres af te laten leveren. Bij stap twee kan je onderaan bij het factuur- en afleveradres aanvinken dat het aflever adres afwijkend is met het factuuradres. Er verschijnt vervolgens rechts een tekstvlak waar het afleveradres ingevuld kan worden.

Doorgaans wordt je bestelling de volgende (werk)dag geleverd. Bij sommige artikelen kan echter zijn dat je bestelling binnen 1-5 werkdagen verzonden wordt. De levertijd zal dan ook wat langer zijn. Wanneer een product een langere levertijd heeft wordt dit op de productpagina aangegeven.

Wij willen je graag zoveel mogelijk op de hoogte houden. Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten en is opgehaald door PostNL ontvang je een email met daarin het track & trace nummer. Met deze barcode en jouw postcode kun je de zending in de gaten houden en nagaan wanneer het pakketje bij je aangeboden zal worden.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd. 

Na het afronden van je bestelling verschijnt in beeld dat je bestelling is geslaagd. Ondertussen ontvang je van ons een orderbevestiging in je mailbox. Wanneer je gekozen hebt voor Bankoverschrijving, Klarna of Betaal na ontvangst, dan ontvang je tevens per mail de digitale factuur. Wij raden je aan om de emails te bewaren zodat je bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand hebt. Mocht je deze orderbevestiging niet hebben ontvangen dan raden wij aan contact op te nemen via [email protected]

Net als jij, willen wij dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Het kan daardoor wel eens voorkomen dat je bestelling in delen naar je toegestuurd wordt. Je kunt deze dan ook binnen enkele werkdagen in huis verwachten. Mocht er onverhoopt iets zijn waardoor wij een artikel niet kunnen leveren, dan ontvang je hierover bericht van onze klantenservice.

Ben je niet thuis wanneer je pakket bezorgd wordt? Dan zal PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Hierop vind je een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op MijnPakket aangeven wanneer de chauffeur van PostNL een tweede keer langs kan komen. Op een dag, tijd en locatie die voor jou het beste uit komt! Anders komt PostNL de volgende werkdag weer terug voor een tweede aflever poging. 

Ben je de tweede dag ook niet aanwezig en is het daarom PostNL wederom niet gelukt om je pakketje te bezorgen? Dan kan je, de volgende werkdag, met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij jouw postkantoor. Hier blijft je pakketje drie weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.

Zodra uw bestelling is verzonden kunnen wij geen wijzigingen aan het adres meer doorvoeren. 

Wanneer een bepaalde kleur of maat van een artikel niet meer tussen de bestelopties staat, dan is deze helaas uitverkocht. Niet getreurd! Wanneer deze wel weer opnieuw binnenkomt, dan wordt dit bij het artikel aangegeven. Mis je een artikel in het assortiment? laat ons dit weten via [email protected] Wellicht kunnen we het artikel wel voor je bestellen. Vermeld in de email om wat voor artikel het gaat en de plek waar je dit artikel hebt gevonden, bijvoorbeeld een website.

5 Levering

Een groot nadeel van online bestellen is wachten op je pakketje! Dit snappen wij. Heb jij de bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst, en alle producten zijn direct leverbaar uit voorraad dan er wordt meestal de volgende werkdag geleverd. Mocht de bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan sturen we je per mail een berichtje (let op de ongewenste post in je mailbox).

Wanneer een product niet uit voorraad kan worden geleverd wordt het product verzonden binnen 2 tot 5 werkdagen. Dit wordt bij de betreffende producten altijd aangegeven. Een enkele keer kan het voorkomen dat het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan ook contact met je opnemen.

Aan de beschikbare voorraden die op de web site vermeldt staan, kunnen geen rechten worden ontleend. De indicatie op de site is geen garantie voor beschikbaarheid. 

Voor aangepaste levertijden wat betreft, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst en Nieuwjaar, verwijzen wij u naar de website van PostNL.

Bestellingen worden verzonden via PostNL. PostNL levert op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren. Staat PostNL op de stoep en er is niemand thuis? Dan zal PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Hierop vind je een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op MijnPakket aangeven wanneer de chauffeur van PostNL een tweede keer langs kan komen. Op een dag, tijd en locatie die voor jou het beste uit komt! Anders komt PostNL de volgende werkdag weer terug voor een tweede aflever poging. Ben je te druk geweest en is het daarom PostNL ook niet gelukt om je pakketje te bezorgen bij de tweede poging? Dan kan je met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij jouw postkantoor. Hier blijft je pakketje twee weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd. Ophalen bij MHS Ruitersport  Je kunt er voor kiezen om je bestelling, wanneer het jou uitkomt, op te halen bij ons magazijn. dan tijdens het bestelproces bij stap 2 Ophalen bij Magazijn. Deze optie is gratis en kan dezelfde werkdag vanaf 16.00 worden afgehaald. Ophalen bij een PostNL ophaalpunt Heb je geen zin om op de postbode te wachten? Haal je bestelling dan af wanneer het jou uit komt bij één van de 2.000 afhaalpunten van PostNL. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. De bovengenoemde, eventuele verwerkingskosten zijn wel van toepassing. Vink je deze optie tijdens het bestelproces bij stap 2 aan, dan verschijnt er een kaart waarbij je jouw postcode in kunt voeren zodat je gemakkelijk kunt zien welk afhaalpunten er bij jou in de buurt zijn. Kies je favoriet en je ontvangt een traceer code van PostNL wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat. PostNL houdt je dan op de hoogte van de status van je pakket. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd. 

Wanneer je in de buurt woont van MHS Ruitersport is het mogelijk om je bestelling af te halen?

Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen bij ons magazijn. Nadat je de bestelling hebt afgerond zullen wij je bestelling in behandeling nemen. je bestelling zal dan vanaf 16.00 uur klaarliggen om te worden afgehaald bij ons magazijn. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaar ligt.

Let op:
Het is niet mogelijk om zonder afspraak een bestelling af te halen. 

Thuisbezorging door PostNL

Doorgaans wordt je bestelling de volgende dag afgeleverd. Bij sommige artikelen kan het echter zijn dat je bestelling binnen 1-5 werkdagen bij je afgeleverd wordt (Dit wordt bij ieder product apart weergegeven). Je ontvangt een tracking nummer van PostNL waarmee je de reis van je bestelling in de gaten kunt houden. Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan nemen we eventjes contact met je op.

Ophalen bij MHS ruitersport

Je kunt iedere werkdag na 16.00 uur je bestelling afhalen op het magazijn. U ontvangt hierover vooraf een e-mail. Het is niet mogelijk om MHS Ruitersport zonder afspraak te bezoeken.

Ophalen bij een PostNL ophaalpunt

Doorgaans wordt je bestelling de volgende dag op de afhaallocatie geleverd. Bij sommige artikelen kan echter zijn dat je bestelling binnen 1-5 werkdagen bij het afhaalpunt afgeleverd wordt. Je ontvangt een tracking nummer van PostNL waarmee je de reis van je bestelling in de gaten kunt houden. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom, wanneer het kan, wordt je bestelling mogelijk in gebruikte doos/verpakking naar je toegestuurd. 

Het kan voorkomen dat er op hetzelfde moment meerdere bestellingen van één specifiek artikel geplaatst wordt terwijl er niet meer voldoende voorraad is. Alhoewel de actuele voorraden van onze website met regelmaat ververst worden, kan het zijn dat het door jou bestelde artikel dus uitverkocht blijkt te zijn. Na het in behandeling nemen van je bestelling ontvang je dan zo snel mogelijk een persoonlijk bericht van ons. Voor alle aanbiedingsprijzen geldt op=op. De aanbiedingen zijn daarom geldig zo lang de voorraad strekt. Wanneer het artikel helaas niet meer leverbaar blijkt te zijn zullen we samen met jou op zoek gaan naar een eventuele geschikte vervanging. Wil je geen vervangend artikel ontvangen? Dan zullen we het aankoopbedrag van het artikel terug op je rekening storten.

Op onze web site kun je zien of het artikel op voorraad is. Aan de getoonde voorraadinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Het kan voorkomen dat er op hetzelfde moment meerdere bestellingen van één specifiek artikel geplaatst wordt terwijl er niet mee voldoende voorraad is.

Bij MHS Ruitersport kennen wij de volgende voorraadstatussen: 

Op voorraad
Het product is op voorraad en wordt direct door ons verzonden. 

Verzending in 1- .. werkdagen
Het product wordt binnen het genoemde aantal werkdagen naar u verzonden. Uw pakket wordt verzonden zodra alle producten leverbaar zijn. 

Niet op voorraad
Het product is (tijdelijk) niet leverbaar. U kunt het product op dat moment ook niet bestellen. 

Hoewel de actuele voorraad van onze website met regelmaat ververst wordt, kan het zijn dat het door jou bestelde artikel dus uitverkocht blijkt te zijn. Na het in behandeling nemen van je bestelling ontvang je dan zo snel mogelijk een persoonlijk bericht van ons.

Voor alle aanbiedingsprijzen geldt op=op. De aanbiedingen zijn daarom geldig zo lang de voorraad strekt. Artikel uitverkocht = bedrag teruggestort. Wanneer blijkt dat het artikel dat je het besteld uitverkocht is of niet meer door de leverancier wordt uitgeleverd, zal het bedrag automatisch terug gestort worden. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op de rekening waarmee de bestelling ook is betaald. Zodra dit het geval is, ontvang je van ons per mail bericht. Mocht je iets anders willen ontvangen, dan kun je via de webshop opnieuw een bestelling plaatsen.

8 Retour en/of ruilen

Ruilen of retourneren

Dat kan gemakkelijk en snel! Klik hier voor de info. Op deze pagina kun je ook het retourformulier downloaden. Deze kan je invullen en samen met je product(en) binnen 28 dagen retour sturen naar MHS Ruitersport (adres hieronder). Wil je hetzelfde artikel, maar dan in een andere kleur of maat ontvangen? Geef dit dan duidelijk aan op het retourformulier. Wil je het artikel graag retourneren en je geld terug? Geen probleem. Dit kun je dan ook op het retourformulier aangeven. Het bedrag zal binnen max. 14 dagen terug op je rekening gestort worden. Wil je hier liever een geheel ander artikel voor ontvangen, dan kan je je huidige bestelling retourneren en een nieuwe bestelling op dit formulier aangeven. 

Let op! Zonder retourformulier kunnen we je retourzending niet in behandeling nemen.

MHS Ruitersport
Primulalaan 2a2
6851TD HUISSEN NL

Toch niet helemaal wat je had verwacht? Of wil je hiervoor liever een andere kleur of maat ontvangen? Na ontvangst van je bestelling kan je deze binnen 28 dagen ruilen/retourneren. Graag wel in originele staat en verpakking retour aan ons adres:

MHS Ruitersport
Primulalaan 2a2
6851TD HUISSEN NL

Haal dus bijv. de deken uit de verpakking en pas deze op je paard. Passen met bijv. fleecedeken eronder. Maar laat het paard er vervolgens niet mee in de modder rollen. Retourneer de goederen altijd schoon en onbeschadigd.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Of is deze stuk? Dat is erg vervelend. Daar gaat we zeker iets aan doen! Wij willen dit graag samen met jou oplossen. Neem daarom eerst even contact op met de klantenservice ([email protected] of 085-3032747) Foto's zeggen meer dan woorden! Mail ons je gegevens, een foto en je bestelnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.

Fabrieksgarantie
Op alle producten bieden we je 1 jaar garantie op fabricagefouten. In het kort komt het erop neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 1 jaar. Mocht dit wel het geval zijn, dan gaan we je product kosteloos repareren of vervangen.

Mocht je product toch kapot gaan neem dan contact met ons op. Na beoordeling van de melding zal één van de onderstaande acties volgen:

1. Wij vragen jou om het defecte product naar ons terug te sturen. Het product wordt in dit geval gerepareerd bij MHS Ruitersport of bij een externe reparateur.

2. Grote producten komen we ophalen of de fabrikant komt het product bij jou thuis repareren. Je hoeft het product niet op te sturen.


Garantievoorwaarden
Voor herstel of vervanging op grond van deze garantie gelden een aantal voorwaarden. Heb je het product langer dan 1 jaar geleden gekocht? Of is je product kapot als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen we graag voor je op. Maar in de meeste gevallen valt de reparatie dan niet binnen de garantie van MHS Ruitersport. In dit geval worden er kosten in rekening gebracht voor de reparatie.

Een reparatie binnen de garantietermijn van 1 jaar is kosteloos. Je factuur dient hierbij als garantiebewijs, deze is te vinden in je MHS Ruitersport account. Mocht je de factuur van je order niet meer hebben dan volstaat de bevestiging van je bestelling in sommige gevallen ook, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wat als mijn product kapot is?
Is je product binnen 30 dagen defect? Dan ruilen wij het om, helpen we bij een reparatie of krijg je je geld terug. Is je product ná 30 dagen defect, dan gaan we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer een goed werkend product in huis hebt. In alle gevallen vragen we je onderstaande stappen te volgen.

1. Neem contact op met MHS Ruitersport

2. Vul indien gevraagd het online beschikbare retourformulier in. Geef bij het invullen duidelijk aan wat er mis is met het product.

Vervolgens ontvang je verzendinstructies of laten we je per mail weten welke andere oplossing het beste past bij jouw probleem. Producten zwaarder dan 30 kilogram en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter hoef je nooit zelf weg te brengen. Deze producten halen we gratis bij je op of het product wordt bij jou thuis gerepareerd door de fabrikant.

In sommige gevallen vragen we de fabrikant om direct contact op te nemen met je. De fabrikant kan het probleem in veel gevallen sneller oplossen dan wij.

Hoe wordt ik terugbetaald?

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je rechtstreeks vanaf je bankrekening betaald dan storten we het geld op het opgegeven rekeningnummer.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 14 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het kan per bank verschillen hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd binnen 14 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 14 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice via [email protected]

Service en garantie

Ben je niet tevreden over een product? Of is deze stuk? Dat is erg vervelend. Daar gaat we zeker iets aan doen! Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover dit fabricage en materiaal fouten betreffen. De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing.

Onder de garantie vallen:
Fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels.

Het volgende valt niet onder de garantie:
Zodra een artikel door iemand anders dan MHS Ruitersport of leverancier wordt gerepareerd. Verlies van strasssteentjes, slijtage van siliconenzitvlak, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) valt eveneens niet onder de garantie.

Heeft u een klacht?
Wij willen dit graag samen met jou oplossen. Neem bij een klacht daarom altijd eerst contact op met de klantenservice. Foto's zeggen meer dan woorden! Mail ons je klacht, foto en bestelnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op. Heb je een vraag voor ons? Stel deze gerust, we helpen je graag.

MHS Ruitersport brengt geen verwerkingskosten in rekening voor het ruilen of retourneren van je bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen van de producten moet je wel zelf betalen. 

Indicatie verzendkosten:

  • Pakketpost Nederland: € 6,95
  • Pakketpost België: € 9,00

9 Productinformatie

Het opmeten van een paardendeken

Begin met het meten midden op de borst van het paard, over de schouder naar achteren, tot waar u de deken wilt laten eindigen. De lengte die u nu heeft gemeten is de benodigde onderlengte van de deken.

In de afbeelding hiernaast wordt de onderlengte met een stippellijn (A) uitgebeeld. 

Wil je op de hoogte wilt blijven van alle leuke aanbieidingen en nieuwe producten? Je kunt onderaan iedere pagina van onze website je e-mail adres invullen om je aan te melden voor onze nieuwsbrieven en andere mailings! 

Wanneer een product verkrijgbaar is in meerdere maten is het product doorgaans terug te vinden in onze maattabellen. Wanneer je het product niet in de maattabellen terug kunt vinden neem dan contact op met onze klantenservice. 

Wanneer je op zoek bent naar een reserve onderdeel van een product dat je bij ons hebt gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 bereikbaar op +31(0)85-303 27 47. Je kunt ook altijd een mail sturen naar onze klantenservice.

Wanneer je op zoek bent naar een specifiek merk of product kan je gebruik maken van onze zoekfunctie. Ook kan je op de categoriepagina's de producten filteren op diverse kenmerken.

Kan je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wanneer wij de producten niet verkopen zullen wij kijken of wij deze misschien in de toekomst toe kunnen voegen aan ons assortiment. 

Voor product gerelateerde informatie kunt u contact openemen met onze klantenservice. 

Per e-mail
Je kunt onze klantenservice mailen op het volgende e-mail adres: [email protected]

Per telefoon
Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op telefoonnummer +31 (0)85-3032747. 

Wij vinden je mening erg belangrijk! Wanneer je tevreden bent, of juist niet, met je producten kan je in de webshop een review achterlaten. Op deze manier help je andere gebruikers om de beste kiezes te maken! 

Het is sinds 2008 niet meer toegestaan om ontwormingsmiddelen te verkopen zonder recept. Wanneer je ontwormingsmiddelen nodig hebt dient u deze te krijgen via de dierenarts. 

MHS Ruitersport verkoopt geen levende dieren.

7 Algemeen

Wil jij de nieuwsbrief niet meer ontvangen? Dat kan dit door je af te melden door op de link onderaan de nieuwsbrief de klikken.

Bedenk jij je ook altijd net te laat dat je nog een cadeaubon ergens hebt liggen? Of is de geldigheidsdatum net verstreken? Bij cadeaubonnen van MHS Ruitersport hoef je je daar geen zorgen over te maken. De MHS cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig. Je kunt deze dus gerust in je portemonnee bewaren voor een volgend online bezoek.

Voor vragen en voorstellen met betrekking tot sponsoring kun je contact opnemen met onze marketing afdeling.

Algemene maattabellen

Alle producten met verschillende maten hebben in het assortiment van MHS Ruitersport een maattabel. Je vindt hier uitleg hoe jij dit bij jouw paard kunt meten. Op deze manier kun je gemakkelijk de juiste maat vinden die perfect bij jou paard past. Meten is weten!*

Klik hier om naar de maattabellen te gaan. Klik vervolgens op het icoontje om naar de betreffende maattabel te gaan.

*Hoewel wij met de grootste zorg alle gegevens hebben samengebracht kan hieraan geen recht worden ontleend.

Maattabel Dekens

Voor de dekenmaat hanteert MHS Ruitersport de onderlengte van paard en NIET de ruglengte. De onderlengte van het paard kun je meten van midden voor op de borst, langs de zijkant tot aan de achterkant van de bil van het paard waar jij wilt dat de deken eindigt. Als je hier bijvoorbeeld 125 cm meet dan heb jij een dekenmaat 125 nodig.

Maattabel Halsters

In deze maattabel vind je de afmetingen van alle halsters en een handige tool waar jij de afmetingen kunt invullen. Aan de hand van deze afmetingen komen dan de halsters, welke in de juiste maat beschikbaar zijn, naar voren. Tevens vind jij hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de neusomtrek en het kopstuk. De meeste halsters zijn ruim verstelbaar en hierdoor zijn soms dubbele maten mogelijk.

Maattabel Hoofdstellen

In deze maattabel vind je de afmetingen van alle hoofdstellen uit het assortiment van MHS Ruitersport. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de neusomtrek en het kopstuk met bakstukken. De meeste hoofdstellen zijn ruim verstelbaar hierdoor zijn soms dubbele maten mogelijk bij een onderdeel.

Maattabel Beenbescherming

In deze maattabel kun jij de afmetingen van alle beenbescherming uit het assortiment van MHS Ruitersport vinden. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de lengte en de omtrek van de bescherming of het paarden (onder) been.

Maattabel Mennen

In deze maattabel kun jij de afmetingen van alle tuigage die nodig is bij het aangespannen rijden, ook wel mennen, uit het assortiment van MHS Ruitersport vinden. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De meeste tuigonderdelen zijn ruim verstelbaar vandaar dat er soms dubbele maten mogelijk zijn bij een onderdeel.

Maattabel Vliegenmaskers

In deze maattabel kun jij de afmetingen van alle vliegenmaskers uit het assortiment van MHS Ruitersport vinden. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de neusomtrek en de omtrek van de kaak (achter de oren langs).

Wachtwoord vergeten? Geen probleem! Zolang je je E mail adres nog weet komt het helemaal goed. Ga op onze web site rechts boven in de hoek naar inloggen. Hier kan je je wachtwoord op nieuw naar je email toe laten sturen.

Een bestelling plaatsen bij MHS Ruitersport kan zowel met als zonder account. Een account aanmaken is niet verplicht. Echter, het kost je niks en levert zeker voordelen op. Zo hoef je niet meer bij elke bestelling al je gegevens in te voeren en heb je al je bestellingen overzichtelijk in één overzicht.

Weet je nu al dat je het wachtwoord gaat vergeten? Je kunt je wachtwoord ten alle tijden opnieuw instellen. 

Affiliate programma van MHS Ruitersport

Wil je geld verdienen met jouw web site, nieuwsbrief of app? Sluit je dan aan bij ons affiliate programma en genereer inkomsten via MHS Ruitersport. MHS Ruitersport is namelijk aangesloten bij het affiliate programma van TradeTracker en kan jou hierbij dus uitstekend helpen. Je kunt jezelf gratis en eenvoudig aanmelden bij TradeTracker en vervolgens banners en producten van MHS Ruitersport op jouw website plaatsen.

Wat is affiliate?

Hoe gaat affiliate marketing precies in zijn werk? Dat is eigenlijk super simpel. Stel, jij bent een blogger of beheert een web site waarop je teksten en banners publiceert. Om je web site op te leuken, plaats je banners op de homepage die tevens relevant zijn voor jouw bezoekers. Wanneer je aangesloten bent bij TradeTracker (hieraan zijn geen kosten verbonden), kun je banners die wij daarop geplaatst hebben, kopiëren en met een speciaal linkje op jouw website plaatsen.

Wanneer jouw bezoeker vervolgens op de banner klikt en uiteindelijk een bestelling bij ons plaatst, ontvang jij als dank (want jij hebt de bezoeker binnengesleept) een commissie over deze bestelling. Gemakkelijk toch?! Dit kan niet alleen met banners, maar je kunt ook onze productfeed gebruiken. Wanneer je bijvoorbeeld in een blog enkele producten uitlicht, kun je uit het programma van TradeTracker speciale linkjes van deze producten halen.

Wanneer je de lezer hebt overtuigd, hij op de link in je blog heeft klikt en vervolgens besteld, ontvang jij commissie! Meer informatie hierover vind je hier op de website van TradeTracker.

Hoe meld ik mij aan?

Aanmelden is gratis en erg makkelijk. Aanmelden bij TradeTracker doe je hier. Vervolgens zoek je ons op tussen de adverteerders en voeg je MHS Ruitersport toe aan je campagnes. Nadat je MHS Ruitersport hebt toegevoegd, ontvangen wij een berichtje zodat we je kunnen accepteren als publisher. Je kunt dan oneindig veel banners en product links gebruiken op jouw website en inkomsten genereren uit de bestellingen die dankzij jouw website plaatsvinden.

Heb je een vraag voor ons?

Stel deze gerust, we helpen je graag. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur - 17.30 uur

3 Klantenservice

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen:

Vragen per e-mail
Je kunt onze klantenservice mailen op het volgende e-mail adres: [email protected] of je kunt ons contactformulier gebruiken. 

Vragen per telefoon
Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op telefoonnummer +31 (0)85-3032747. 

Social Media
MHS Ruitersport is ook te vinden op social media. Neem gerust een kijkje op onze Facebook pagina of volg ons op Twitter en Pinterest!

FacebookYoutubeTwitterPinterestPinterest

Postadres
MHS Ruitersport
Primulalaan 2a2
6851 TD Huissen (NL)

K.v.K. Gelderland nr. 55838901
BTW nr. NL165187244.B01

Let op ! MHS Ruitersport is enkel een webshop en heeft geen showroom die je kunt bezoeken.

Je kan je adresgegevens aanpassen wanneer je jezelf inlogt op jouw account.

Hoe vervelend het ook is als je niet tevreden bent over onze service of producten, wij horen dan toch graag van je!

Als wij niet weten dat je ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Neem daarom contact op met de klantenservice via [email protected] of bel ons op 085-3032747. Als je ons een mail stuurt vermeld dan de beschrijving van de klacht en geef tevens je (eventuele) ordernummer en klantnummer door.

Heb je een defect product ontvangen? Foto's zeggen meer dan woorden! Om je klacht goed te kunnen beoordelen ontvangen wij graag een foto van het product. Je klacht zal (op de daarop volgende werkdag) vervolgens binnen 24 uur in behandeling genomen worden.

Houd er rekening mee dat het artikel waarover je een klacht hebt, eventueel ter beoordeling naar de leverancier opgestuurd moet worden.