FAQ
Betaling
Het is bij MHS Ruitersport mogelijk om op diverse manieren te betalen:
iDEAL
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
Klarna
Je kunt bij ons veilig achteraf betalen via Klarna. Let erop dat wanneer je kiest voor Klarna deze provider mogelijk een credietcheck zal uitvoeren.
Paypal
Handig online betalen met je e-mailadres.
Maestro
Snel en veilig online betalen met je Maestro card.
Creditcard
Bij MHS zijn creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders meer dan welkom. Alle betalingen gaan via een SSL-beveiligde server. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we je bestelling die dag nog.
Bankoverschrijving
Wanneer je kiest voor bankoverboeking ontvang je een e-mail van Multisafepay met daarin de bankgegevens die je nodig hebt, Let op: betaal je rekening niet rechtstreeks op de bankrekening van MHS Ruitersport. Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling (op onze website) hebben ontvangen.
MHS Ruitersport maakt gebruik van een beveiligde internetverbinding zodra jij bij onze virtuele kassa bent. Anderen krijgen niet de kans om stiekem mee te kijken. Deze veilige verbinding heet SSL en herken je aan het groene slotje in je browser. Je rekent altijd af in een vertrouwde en beveiligde betaalomgeving van Multisafepay.
Multisafepay is een Payment Service Provider. Zij verzorgen en verwerken voor MHS de online betalingen zoals iDEAL, overboeking en creditcards. Verdere informatie is te vinden op de volgende website: www.multisafepay.com.
Eerst kijken dan kopen?
Met Betaal na Ontvangst en Klarna als betaalmethode betaal je de order na ontvangst. Je ontvangt per mail een digitale factuur zodat je achteraf de betaling kunt voltooien.
Let op! Wanneer je kiest voor Betaal na Ontvangst of Klarna kan er een beperking gelden voor het maximale order bedrag. Let er ook op dat bij achteraf betalen het factuur- en afleveradres hetzelfde moeten zijn.
Wanneer je kiest voor Betaal na ontvangst, dan worden er voor deze betaalmethode door MHS Ruitersport geen kosten in rekening gebracht.
Als je de bestelling na ontvangst pas wil betalen wordt er door Multisafepay eerst getoetst of je hiervoor in aanmerking komt. Bij Klarna vindt deze toetsing plaats bij Klarna zelf. Deze partijen hanteren een zeer strikt privacy beleid.
MHS Ruitersport en haar medewerkers hebben geen zicht en invloed op de keuze om jouw betaling af te wijzen.
Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geaccepteerd worden, dan kan je er natuurlijk wel altijd voor kiezen om je bestelling via een andere betaal methode alsnog te voltooien.
De prijzen binnen onze webshop zijn in euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
MHS Ruitersport is niet verantwoordelijk voor kennelijke typfouten op de site. Aan kennelijk incorrecte prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid van het product op=op!. Wanneer een product niet meer leverbaar is word je per mail op de hoogte gebracht.
Het is inderdaad mogelijk bij MHS met “BTW verlegd” ruitersport artikelen te bestellen. Wanneer jij op onze website een account aanmaakt en deze volledig invult dan worden deze gegevens in jouw account verwerkt en opgeslagen. Jouw btw-nummer wordt automatisch geverifieerd bij Vies. Wanneer de gegevens door Vies zijn goedgekeurd wordt er door de website automatisch een factuur met BTW verlegd aangemaakt. Achteraf een factuur wijzigen naar BTW verlegd is niet mogelijk.
Bestelling
Online bestellen kan door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "In winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven. Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de web site, je winkelmandje staat altijd rechts boven in.
Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken.
Wanneer je bestelling nog niet verwerkt is dan kunnen we deze nog voor je aanpassen.
Als er iets mis is met je bestelling raden we je aan zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Onze klantenservice is bereikbaar via mail op: [email protected]. Vergeet niet je ordernummer en de naam waarop besteld is te vermelden in deze mail.
Wanneer je bestelling nog niet verwerkt is, dan is het mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Mail naar [email protected] Vergeet niet je ordernummer en naam waarop besteld werd te vermelden in deze mail.
Zodra je bestelling is verwerkt kunnen wij geen aanpassingen meer doorvoeren.
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres af te laten leveren. Bij stap twee kan je onderaan bij het factuur- en afleveradres aanvinken dat het aflever adres afwijkend is met het factuuradres. Er verschijnt vervolgens rechts een tekstvlak waar het afleveradres ingevuld kan worden.
Let op! Wanneer jij ervoor kiest om jou order na ontvangst te betalen moeten het factuuradres en het afleveradres hetzelfde zijn.
Doorgaans wordt je bestelling (binnen Nederland) de volgende (werk)dag afgeleverd. Bij sommige artikelen geldt echter een afwijkende levertijd, in dat geval wordt je bestelling binnen 1-5 werkdagen verzonden.
In dat geval zal de levertijd van je bestelling ook wat langer zijn. Wanneer een product een langere levertijd heeft wordt dit op de productpagina aangegeven. Wij verzenden de gehele bestelling wanneer alle producten verzonden kunnen worden.
Wij willen je graag zoveel mogelijk op de hoogte houden van de voortgang van je order. Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten en is opgehaald door de vervoerder ontvang je een email met daarin de track & trace code. Met deze barcode en jouw postcode kun je de zending in de gaten houden en nagaan wanneer het pakketje bij je aangeboden zal worden.
Na het afronden van je bestelling verschijnt in beeld dat je bestelling is geslaagd. Ondertussen ontvang je van ons een orderbevestiging in je mailbox.
Wanneer je gekozen hebt voor Bankoverschrijving, Klarna of Betaal na ontvangst, dan ontvang je tevens per mail een digitale factuur. Wij raden je aan om de mails te bewaren zodat je bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand hebt.
Mocht je na je bestelling geen orderbevestiging hebben ontvangen neem dan contact op via [email protected]
We raden je aan altijd eerst jouw spammap te controleren.
Alle goederen welke MHS verzendt worden middels handscanning gecontroleerd verzonden. Wanneer jij de goederen ontvangt controleer dan direct of alle producten bij jou zijn binnengekomen. Het kan zijn dat er 1 of meerdere producten niet leverbaar zijn en daarom aan jou gecrediteerd worden. Van deze “niet door MHS geleverde goederen” heb jij een mail ter bevestiging van ons ontvangen. Het geld wat jij dan moet ontvangen van MHS wordt binnen enkele dagen teruggestort op jou rekening.
Ben je niet thuis wanneer je pakket bezorgd wordt? Dan zal de bezoeger je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Anders komt de bezorger de volgende werkdag weer terug voor een tweede aflever poging.
Ben je de tweede dag ook niet aanwezig en is het daarom niet gelukt om je pakketje te bezorgen? Dan kan je, de volgende werkdag, met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij de afhaalpunt. Hier blijft je pakketje drie weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.
Zodra jouw bestelling in ons magazijn is verwerkt kunnen wij geen wijzigingen aan het pakket meer doorvoeren.
Wanneer een bepaalde product, kleur of maat niet meer tussen de bestelopties staat dan is deze uitverkocht. Niet getreurd! Wanneer dit product weer in ons magazijn binnenkomt dan wordt dit artikel direct aan de webshop toegevoegd.
Levering
Heb jij de bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst en zijn alle producten direct uit voorraad leverbaar? Dan worden de producten dezelfde werkdag verzonden. Er zijn ook producten met een afwijkende levertijd. Dan worden de producten samen verzonden en geldt deze langere levertermijn.
Dit wordt bij de betreffende producten altijd aangegeven.
Het kan voorkomen dat het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar is. Wij zullen dit product crediteren en hiervan ontvang jij binnen enkele dagen het geld retour op jouw rekening. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeldt staan kunnen geen rechten worden ontleend.
Verzending
Met de Track & Trace code, welke jij van ons ontvangt bij verzending, kun jij het pakket volgen.
Ophalen bij MHS Ruitersport
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling bij ons op te halen. Kies bij de verzendmethodes voor: "Op afspraak afhalen in magazijn (Huissen bij Arnhem)". Deze optie is gratis en je bestelling kan in veel gevallen nog dezelfde werkdag tot 17.00 worden afgehaald. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer je bestelling klaarligt in ons magazijn.
Wanneer je in de buurt woont van MHS Ruitersport is het mogelijk om je bestelling af te halen?
Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen bij ons magazijn. Producten hebben mogelijk verschillende levertijden. De levertijden van de producten staan bij alle producten vermeldt. Zodra alle producten beschikbaar zijn wordt je bestelling in ons magazijn verwerkt. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaarligt om af te halen. Het afhalen kan daarna op iedere werkdag tot 17.00 uur op: Gildestraat 31, 7622AZ Borne.
Doorgaans wordt je bestelling de volgende dag afgeleverd. Bij sommige artikelen kan het echter zijn dat je bestelling binnen 1-5 werkdagen bij je afgeleverd wordt (Dit wordt bij ieder product apart weergegeven). Je ontvangt een tracking nummer waarmee je de reis van je bestelling in de gaten kunt houden. Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan nemen we contact met je op.
Ophalen bij MHS Ruitersport
Wanneer je hebt gekozen voor afhalen bij ons magazijn in Huissen (bij Arnhem NL) wordt deze bestelling door ons magazijn verwerkt. Wanneer jouw bestelling door ons magazijn is verwerkt ontvang je hiervan een mail. Je kunt dan iedere werkdag tot 17.00 uur jouw bestelling afhalen op het magazijn. Bij de ingang van MHS Ruitersport staat op het bord de route aangegeven voor afhalen bij MHS Ruitersport.
Het kan voorkomen dat er op hetzelfde moment meerdere bestellingen van één specifiek artikel geplaatst worden terwijl er niet meer voldoende voorraad is. Hierdoor kan een product onverwachts niet langer leverbaar zijn.
Je ontvangt van ons een bericht dat wij niet kunnen leveren en dit product wordt dan aan jou terugbetaald. Je ontvangt na creditering binnen enkele dagen je geld retour op jou rekening.
Voor alle aanbiedingsprijzen geldt op=op. De aanbiedingen zijn daarom geldig zo lang de voorraad strekt.
Op onze website kun je zien of het artikel op voorraad is. Aan de getoonde voorraadinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Het kan voorkomen dat er op hetzelfde moment meerdere bestellingen van één specifiek artikel geplaatst wordt terwijl er niet mee voldoende voorraad is.
Bij MHS Ruitersport kennen wij de volgende voorraad statussen:
Op voorraad
Het product is op voorraad en wordt direct door ons verzonden.
Verzending in 1- .. werkdagen
Het product wordt binnen het genoemde aantal werkdagen naar jouw verzonden. Jouw pakket wordt verzonden zodra alle producten leverbaar zijn.
Niet op voorraad
Het product is (tijdelijk) niet leverbaar. Je kunt het product op dat moment ook niet bestellen.
Retour en/of reparatie
Je kan jouw artikelen retourneren door de stappen in ons retourbeleid te volgen. Nadat je je retour hebt aangemeld in ons retour register en het proces hebt doorlopen, ontvang je een retourlabel waarmee je het pakket naar ons kunt opsturen.
Is je product toch niet helemaal wat je had verwacht of wil je hiervoor liever een andere kleur of maat ontvangen? Na ontvangst van je bestelling heb je 90 dagen bedenktijd. In deze tijd kan je beslissen of je het product wilt retourneren. Je kunt dit product of producten binnen 90 dagen terug sturen.
Graag ontvangen wij de producten (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking en ongebruikt retour.
Wanneer je een deken wenst te passen dan kan je dit het beste doen door er een fleecedeken of laken onder te leggen.
Heb je een verkeerd artikel ontvangen of is je aankoop onverhoopt kapot aangekomen? Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend! Wij willen natuurlijk graag samen tot een oplossing komen. Neem daarom altijd eerst even contact op met onze klantenservice via [email protected]
Foto's zeggen meer dan woorden dus voeg ze toe aan je emails.
Fabrieksgarantie
Op alle producten bieden we je 1 jaar garantie op fabricagefouten. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. In het kort komt het erop neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 1 jaar. Mocht dit wel het geval zijn, dan gaan we je product kosteloos repareren of vervangen.
Mocht je product toch kapot gaan neem dan contact met ons op. Na beoordeling van de melding zal één van de onderstaande acties volgen:
1. Wij vragen jou om het defecte product naar ons terug te sturen. Het product wordt in dit geval gerepareerd bij MHS Ruitersport of bij een externe reparateur.
2. Grote producten komen we ophalen of de fabrikant komt het product bij jou thuis repareren. Je hoeft het product niet op te sturen.
Garantievoorwaarden fabrieksgarantie
Voor herstel of vervanging op grond van deze garantie gelden een aantal voorwaarden. Heb je het product langer dan 1 jaar geleden gekocht? Of is je product kapot als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen we graag voor je op. Maar in de meeste gevallen valt de reparatie dan niet binnen de garantie van MHS Ruitersport. In dit geval worden er kosten in rekening gebracht voor de reparatie.
Een reparatie binnen de fabrieksgarantietermijn van 1 jaar en de wettelijke garantie is kosteloos. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. Voor de fabrieksgarantie dient jouw factuur als garantiebewijs, deze is te vinden in je MHS Ruitersport account. Mocht je de factuur van je order niet meer hebben dan volstaat de bevestiging van je bestelling in sommige gevallen ook, neem hiervoor contact op met onze klantenservice: mail naar [email protected].
Wat als mijn product kapot is?
Is je product binnen 30 dagen defect? Dan ruilen wij het om, helpen we bij een reparatie of krijg je je geld terug. Is je product ná 30 dagen defect, dan gaan we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer een goed werkend product in huis hebt. In alle gevallen vragen we je onderstaande stappen te volgen.
Neem contact op met MHS Ruitersport per mail [email protected] Vervolgens ontvang je verzendinstructies of laten we je per mail weten welke andere oplossing het beste past bij jouw probleem.
Hoe wordt ik terugbetaald?
Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald. Je wordt op dezelfde manier terugbetaald als waarmee de bestelling is betaald.
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen enkele dagen, nadat wij de goederen hebben ontvangen en verwerkt zijn in ons magazijn, aan jou worden uitbetaald.
Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het kan per bank verschillen hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. MHS betaalt altijd binnen 04 werkdagen na verwerking van de retour ontvangen producten uit. Staat het bedrag na 14 dagen na herroeping nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice via [email protected]
Service en garantie
Ben je niet tevreden over een product? Of is deze stuk? Dat is erg vervelend. Daar gaat we zeker iets aan doen! Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover dit fabricage en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Onder de fabrieksgarantie vallen:
Fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels.
Het volgende valt niet onder de fabrieksgarantie:
Zodra een artikel door iemand anders dan MHS Ruitersport of leverancier wordt gerepareerd. Verlies van strasssteentjes, slijtage van siliconenzitvlak, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) valt eveneens niet onder de garantie.
Heeft u een klacht?
Wij willen dit graag samen met jou oplossen. Neem bij een klacht daarom altijd eerst contact op met de klantenservice via mail [email protected]. Foto's zeggen meer dan woorden! Mail ons je klacht, foto en bestelnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op. Heb je een vraag voor ons? Stel deze gerust, we helpen je graag.
MHS Ruitersport brengt geen verwerkingskosten in rekening voor het retourneren van je bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen van de producten moet je wel zelf betalen. Als je aan de voorwaarden van retourneren voldoet, kan het pakket aan MHS Ruitersport retour gezonden worden. Indien door het retour zenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel komt, worden alsnog de verzendkosten (*) aan de klant in rekening gebracht.
Dus: Indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz.) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling.
Door het retourneren van artikelen kan het bedrag van de oorspronkelijke order beneden de verzendvrije drempel komen. Als dit het geval is, worden er alsnog verzendkosten over de originele order in rekening gebracht. Verzending naar MHS Ruitersport vindt plaats op risico en kosten van de verzender. Zorg dat jouw retourzending degelijk verpakt is en de pakbon wordt meegezonden in de doos. Zorg ook dat alle andere labels en adressen (bijvoorbeeld van jouw afleveradres) van het pakket af zijn gehaald. MHS Ruitersport bevestigd per mail de ontvangst en verwerking van ontvangen pakket.
Productinformatie
Het opmeten van een paardendeken
Begin met het meten midden op de borst van het paard, over de schouder naar achteren, tot waar u de deken wilt laten eindigen. De lengte die u nu heeft gemeten is de benodigde onderlengte van de deken. Neem ook een kijkje bij een willekeurige paardendeken. Hier is ook een maattabel voorhanden met de voorgaande omschreven meetinstructie.
In de afbeelding hiernaast wordt de onderlengte met een stippellijn (A) uitgebeeld.
Wil je op de hoogte blijven van alle leuke aanbiedingen en nieuwe producten? Je kunt onderaan iedere pagina van onze website je e-mailadres invullen om je aan te melden voor onze nieuwsbrieven en andere mailing!
Wanneer een product verkrijgbaar is in meerdere maten is het product terug te vinden in onze maattabellen. Deze maattabellen worden weergegeven bij de productinformatie. Wanneer je het product niet in de maattabellen terug kunt vinden neem dan contact op met onze klantenservice. Mail dan naar [email protected].
Wanneer je op zoek bent naar een reserve onderdeel van een product, dat je bij ons gekocht hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur een mail naar onze klantenservice.
Wanneer je op zoek bent naar een specifiek merk of product kan je gebruik maken van onze snelle zoekfunctie. Ook kan je op de categoriepagina's de producten filteren op diverse kenmerken.
Kan je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent? Neem dan contact op met onze klantenservice. Mail naar [email protected] Wanneer wij de producten niet verkopen zullen wij kijken of wij deze misschien in de toekomst toe kunnen voegen aan ons assortiment.
Voor product gerelateerde informatie kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Per e-mail
Je kunt onze klantenservice mailen op het volgende e-mail adres: [email protected]
Per telefoon
Vermeld in de mail jou telefoonnummer en dat je teruggebeld wilt worden. Je wordt dan door een medewerker van MHS teruggebeld.
Wij vinden je mening erg belangrijk! Wanneer je tevreden bent, of juist niet, met je producten kan je in Trusted Shop, Google of Facebook een review achterlaten. Op deze manier help je andere gebruikers om de beste keuzes te maken!
Het is sinds 2008 niet meer toegestaan om ontwormingsmiddelen te verkopen zonder recept. Wanneer je ontwormingsmiddelen nodig hebt zijn deze ontwormingsmiddelen uitsluitend te verkrijgen via de dierenarts.
MHS Ruitersport verkoopt geen levende dieren.
Algemeen
Wil jij de nieuwsbrief niet meer ontvangen? Dan kan dit door je af te melden door op de link onderaan de nieuwsbrief te klikken.
Bedenk jij je ook altijd net te laat dat je nog een cadeaubon ergens hebt liggen? Of is de geldigheidsdatum net verstreken? Bij cadeaubonnen van MHS Ruitersport hoef je je daar geen zorgen over te maken. De MHS cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig. Je kunt deze dus gerust in je portemonnee bewaren voor een volgend online bezoek.
Voor vragen en voorstellen met betrekking tot sponsoring kun je contact opnemen met onze marketing afdeling.
Algemene maattabellen
Alle producten (met verschillende maten) hebben in het assortiment van MHS Ruitersport een maattabel. Deze algemene maattabel is te vinden onder het kopje klantenservice. Ook hier zijn de producten onderling te vergelijken. Bij alle individuele producten staan de maattabellen per product omschreven. Je vindt hier ook uitleg hoe jij dit bij jouw paard kunt meten. Op deze manier kun je gemakkelijk de juiste maat vinden die perfect bij jou paard past. Meten is weten!*
Klik hier om naar de maattabellen te gaan. Klik vervolgens op het icoontje om naar de betreffende maattabel te gaan.
*Hoewel wij met de grootste zorg alle gegevens hebben samengebracht kan hieraan geen recht worden ontleend.
Maattabel Dekens
Voor de dekenmaat hanteert MHS Ruitersport de onderlengte van het paard en NIET de ruglengte. De onderlengte van het paard kun je meten vanaf het midden van de borst, langs de zijkant tot aan de achterkant van de bil van het paard waar jij wilt dat de deken eindigt. Zie meetinstructies bij de maattabel.
Maattabel Halsters
In deze maattabel vind je de afmetingen van alle halsters en een handige tool waar jij de afmetingen kunt invullen. Aan de hand van deze afmetingen komen dan de halsters, welke in de juiste maat beschikbaar zijn, naar voren. Ook vind jij hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de neusomtrek en het kopstuk. De meeste halsters zijn ruim verstelbaar en hierdoor zijn soms dubbele maten mogelijk.
Maattabel Hoofdstellen
In deze maattabel vind je de afmetingen van alle hoofdstellen uit het assortiment van MHS Ruitersport. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de neusomtrek en het kopstuk met bakstukken. De meeste hoofdstellen zijn ruim verstelbaar hierdoor zijn soms dubbele maten mogelijk bij een onderdeel.
Maattabel Beenbescherming
In deze maattabel kun jij de afmetingen van alle beenbescherming uit het assortiment van MHS Ruitersport vinden. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de lengte en de omtrek van de bescherming of het paarden (onder) been.
Maattabel Mennen
In deze maattabel kun jij de afmetingen van alle tuigage die nodig is bij het aangespannen rijden, ook wel mennen, uit het assortiment van MHS Ruitersport vinden. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De meeste tuigonderdelen zijn ruim verstelbaar vandaar dat er soms dubbele maten mogelijk zijn bij een onderdeel.
Maattabel Vliegenmaskers
In deze maattabel kun jij de afmetingen van alle vliegenmaskers uit het assortiment van MHS Ruitersport vinden. Ook hier uitleg over hoe jij deze maten kunt meten bij jou paard. De twee belangrijkste maten die hiervoor gehanteerd worden zijn de neusomtrek en de omtrek van de kaak (achter de oren langs).
Wachtwoord vergeten? Geen probleem! Zolang je je e-mailadres nog weet komt het helemaal goed. Ga op onze website rechtsboven in de hoek naar inloggen. Hier kan je je wachtwoord op nieuw naar je email toe laten sturen.
Een bestelling plaatsen bij MHS Ruitersport kan zowel met als zonder account. Een account aanmaken is niet verplicht. Echter, het kost je niks en levert zeker voordelen op. Zo hoef je niet meer bij elke bestelling al je gegevens in te voeren en heb je al je bestellingen in één overzicht.
Weet je nu al dat je het wachtwoord gaat vergeten? Je kunt je wachtwoord ten alle tijden opnieuw instellen.
Affiliate programma van MHS Ruitersport
Wil je geld verdienen met jouw website, nieuwsbrief of app? Sluit je dan aan bij ons affiliate programma en genereer inkomsten via MHS Ruitersport. MHS Ruitersport is aangesloten bij het affiliatie programma van TradeTracker en kan jou hierbij dus uitstekend helpen. Je kunt jezelf gratis en eenvoudig aanmelden bij TradeTracker en vervolgens banners en producten van MHS Ruitersport op jouw website plaatsen.
Wat is affiliate?
Hoe gaat affiliate marketing precies in zijn werk? Dat is eigenlijk super simpel. Stel, jij bent een blogger of beheert een website waarop je teksten en banners publiceert. Om je website op te leuken, plaats je banners op de homepage die ook relevant zijn voor jouw bezoekers. Wanneer je aangesloten bent bij TradeTracker (hieraan zijn geen kosten verbonden), kun je banners die wij daarop geplaatst hebben, kopiëren en met een speciaal linkje op jouw website plaatsen.
Wanneer jouw bezoeker vervolgens op de banner klikt en uiteindelijk een bestelling bij ons plaatst, ontvang jij als dank (want jij hebt de bezoeker binnengesleept) een commissie over deze bestelling. Gemakkelijk toch?! Dit kan niet alleen met banners, maar je kunt ook onze product feed gebruiken. Wanneer je bijvoorbeeld in een blog enkele producten uitlicht, kun je uit het programma van TradeTracker speciale linkjes van deze producten halen.
Wanneer je de lezer hebt overtuigd, hij op de link in je blog heeft klikt en vervolgens besteld, ontvang jij commissie! Meer informatie hierover vind je hier op de website van TradeTracker.
Hoe meld ik mij aan?
Aanmelden is gratis en erg makkelijk. Aanmelden bij TradeTracker doe je hier. Vervolgens zoek je ons op tussen de adverteerders en voeg je MHS Ruitersport toe aan je campagnes. Nadat je MHS Ruitersport hebt toegevoegd, ontvangen wij een berichtje zodat we je kunnen accepteren als Publisher. Je kunt dan oneindig veel banners en product links gebruiken op jouw website en inkomsten genereren uit de bestellingen die dankzij jouw website plaatsvinden.
Heb je een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen je graag. Wij zijn bereikbaar via mail [email protected]
Klantenservice
Vragen per e-mail
Je kunt onze klantenservice mailen op het volgende e-mail adres: [email protected] of je kunt ons contactformulier gebruiken.
Social Media
MHS Ruitersport is ook te vinden op social media. Neem gerust een kijkje op onze Facebook pagina of volg ons op Twitter en Pinterest!
MHS Ruitersport (handelsnaam van Lando Equine Europe B.V.)
Gildestraat 31
7622AZ Borne (NL)
Je kan je adresgegevens aanpassen wanneer je jezelf inlogt op jouw account.
Hoe vervelend het ook is als je niet tevreden bent over onze service of producten, wij horen dan toch graag van je!
Als wij niet weten dat je ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Neem daarom contact op met de klantenservice via [email protected] of bel ons op 085-3032747. Als je ons een mail stuurt vermeld dan de beschrijving van de klacht en geef tevens je (eventuele) ordernummer en klantnummer door.
Heb je een defect product ontvangen? Foto's zeggen meer dan woorden! Om je klacht goed te kunnen beoordelen ontvangen wij graag een foto van het product. Je klacht zal (op de daaropvolgende werkdag) vervolgens binnen 24 uur in behandeling genomen worden. Op alle klachten krijg je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie.
Houd er rekening mee dat het artikel waarover je een klacht hebt, eventueel ter beoordeling naar de leverancier opgestuurd moet worden.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).