> Defect bij ontvangst
> Garantietermijn
> Garantieprocedure

 

Defect bij ontvangst


U heeft uw bestelling ontvangen, maar helaas blijkt er een product defect te zijn. Het beste is om direct contact met ons op te nemen via ons contactformulier, zodat wij zo snel mogelijk ervoor kunnen gaan zorgen dat u een correct werkend product van ons ontvangt. Let op! Nooit zomaar een product retour sturen, u dient altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Garantietermijn


Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

 

Garantieprocedure


Uw aangeschafte product op is binnen de garantietermijn defect geraakt.

Volg nu de volgende stappen:
Stap 1: Surf naar ons contactformulier.

Stap 2: Zoek uw ordernummer erbij van uw bestelling en vul deze in op het formulier. (1000XXXXXX)

Stap 3: Selecteer bij "Soort vraag" de optie "Defecten".

Stap 4: Omschrijf in het notitie veld het defect van het product en om welk product het gaat. Het liefste met een productcode / artikelcode erbij.

Stap 5: Verstuur het formulier naar onze klantenservice.

Onze klantenservice gaan voor u een MHS formulier aanmaken met een uniek MHS-nummer voor het gratis retour sturen van het defecte product. Het kan een dag of langer duren voordat u deze informatie van ons ontvangt. Op het MHS-formulier staat ook ons speciale retouradres.
Per geval wordt er gekeken of u een vervangend product van ons ontvangt of dat het product voor reparatie in aanmerking komt. U wordt hierover per e-mail bericht door onze klantenservice.